Reklamationer

Om det skulle vara så att varan som har levererats till dig är skadad eller fellevererad har du rätt att reklamera varan. Kontakta oss via e-post: [email protected] inom 7 dagar sedan leverans tagits emot. Börja med att skicka en bild till oss på varan och ange ditt ordernummer så hjälper vi dig. Så fort vi … Continued

Jag ångrar mitt köp, hur gör jag?

Har du ångrat ditt köp så har du enl. distansavtalslagen rätt till 14 dagars öppet köp, räknat från den dag då du eller någon tredje part, dock ej transportföretaget, tar varan i fysisk besittning. Skicka ett mejl till oss på: [email protected] samt uppge ditt namn och ordernummer så hjälper vi dig vidare. Om avtalet gäller … Continued

Returer

Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har packat fel. Returer ska skickas som paket direkt till butiken på Hornsgatan 75, inte till ombud eller mot postförskott. Vid byten betalar vi den nya frakten från oss till dig.