Hornsgatan 75, idag: 10:00 - 18:00
Kategori: Leveranser
Vad händer ifall jag inte hämtar ut min beställning?
Hos DHL och PostNord ligger ditt paket normalt kvar hos ombudet i 14 dagar efter det har ankommit. Därefter skickas försändelsen i retur till oss. Vänligen notera att vi då kommer debitera dig en avgift om 200 SEK per försändelse för ej uthämtat paket som speditören i sin tur debiterar oss som e-handlare.
Kan jag få min beställning dellevererad?
Vi utgår alltid ifrån samlade leveranser, men om du önskar få din leverans uppdelad baserat på vad som finns i lager vid beställning går det bra att kontakta oss via E-post eller telefon.
Hur lång tid tar leveransen?
Varor som vi lagerför har märkningen “Lagervara” och skickas samma vardag vid orderläggning före 11.00. Beställningar som kommer in efter 11.00 skickas nästkommande vardag. Observera att under högsäsong kan det tillkomma en extra dag för hantering. Därefter levereras paketet till dig på 1–5 arbetsdagar, beroende på transportör och ort paketet skall skickas till. Det finns … Continued
Levererar ni utanför Sverige?
Nej. För tillfället levererar vi enbart inom Sveriges gränser.
Har min beställning skickats än?
Så fort din beställning har skickats från oss får du ett e-brev som bekräftar att din beställning är på väg. I E-brevet finns en länk för spårning, så att du kan följa ditt pakets resa hela vägen fram till dig.
Vad gör jag om min leverans är skadad när jag tar emot den?
Om varorna uppenbarligen är skadade under transport efter mottagandet av paketet, måste det omedelbart rapporteras till transportören. Detta gäller både leverans från dörr till dörr och när du hämtar paketet från ett ombud. Om du upptäcker att en produkt som är skadad under uppackningsprocessen så uppmanar vi dig att kontakta oss på webb@elsvea.se så att … Continued
Hur kommer min beställning levereras?
Din order levereras utifrån det leveransval som gjorts i kassan. DHL till utlämningsställe, PostNord med antingen hemleverans eller till utlämningsställe.