Hornsgatan 75, idag: 10:00 - 16:00
Kategori: Beställning
Varför avbröts hela eller delar av min beställning?
Anledningen till att ordern blivit helt eller delvis avbruten kan bero på felaktigt saldo i butik eller att produkten har utgått utan ersättare och vi ej har hunnit plocka bort produkten ännu. Du kommer inte bli debiterad för de produkter som saknas i din beställning. Om hela beställningen blev avbruten kommer hela summan återbetalas. Om … Continued
Kan jag lägga till produkter efter att beställningen har lagts?
Nej, i detta fall behöver du göra en ny order på de produkter som du önskar lägga till. Mejla oss efter och be att få produkterna skickade tillsammans så går de i flesta fall att lösa utan problem.
Varför kan jag inte lägga produkten i varukorgen?
Säsongsprodukter som bland annat julstjärnor och ljusstakar till exempel, finns enbart i en begränsad upplaga. När produkten är slut i lager går det inte att beställa förens vi har fått hem produkten i lager igen. Under högsäsong finns det en risk för att nya julprodukter inte kommer in i lager förens året därpå. Mejla gärna … Continued
Kan jag beställa en produkt som inte finns i lager?
Ja, de flesta produkter går att beställa trots de tillfälligt är slut i lager eller ifall det är en beställningsvara. Vissa säsongsprodukter såsom julprodukter till exempel går ej att beställa när de är slut i lager och då går de ej att lägga i varukorgen. När du har beställt produkten lägger vi omedelbart en beställning … Continued