Fel vid leveransen

Skulle vi leverera fel antal eller fel vara är vi angelägna om att du meddelar oss så snart som möjligt så att vi får rätta till felet. Enklast sker detta genom att du sänder in fakturan eller följesedeln med uppgift om felaktigheten samt bifogar eventuellt fellevererade varor i sin originalförpackning. Du kan också ringa oss … Continued

Hur gör jag ett byte?

Om du vill byta en vara ber vi dig följa dessa steg: 1. För att få hem din nya vara lägger du en ny beställning på vår hemsida. 2. Kontakta vår Kundservice via E-post på [email protected] för att få en förbetald retursedel att skicka tillbaka din oönskade vara med, kom ihåg att uppge ditt ordernummer … Continued

Vad händer när jag har rapporterat en retur?

Så snart du har rapporterat din retur så pausas din faktura. Detta ger oss tid att registrera returen och uppdatera din faktura. Läs gärna mer på Klarnas hemsida: https://www.klarna.com/se/kundservice/vad-hander-nar-jag-rapporterar-en-retur/

Hur skickar jag tillbaka min order?

Så här gör du för att returnera din order: 1. Skriv ut retursedeln du fick av oss via E-post efter att du kontaktat oss. 2. Gör i ordning ditt paket. 3. Fäst retursedeln på utsidan av ditt paket. 4. Lämna paketet på önskat serviceställe. 5. Logga in på Klarna via deras app eller hemsida och … Continued

Vad händer om jag ångrar mitt köp och vill returnera det?

Vänligen kontakta oss via E-post om du vill utnyttja ångerrätten så skickar vi en retursedel till dig. Varan ska skickas tillbaka i oförändrat skick och i oskadad originalförpackning helt i nyskick. Eventuella fraktkostnader och expeditionsavgifter för returförsändelsen står du själv för.